Trysil here I come

Var det inte precis jullov? Shit, men jag ska inte klaga me rän att jag hatar att åka ifrån en del filurer här hemma. Om en kvart åker vi till Norgo-Trysil. Hoppas att det blir fint väder så man kan åka mängder med skidor. Men det bästa är även att sitta på toppen med en god kaffe och bara njuta. Fyfan va skönt.
Jag är föresten världens sämsta person när det gäller att packa. Haha. Började packa en halvtimma innan vi skulle åka. (Frida och Agge, jag ljuger inte) ;) Och när man packar i sista sekunden så blir det alltid tio gånger mer saker än vad man behöver. Allt som ligger nära till hands åker ned i väskan.

Har inget internet där uppe på hela veckan. Så räkna med torka här i bloggen. Men glöm inte av mig när jag kommer hem.

Nu måse jag kila iväg..och Adde, jag älskar dig!<3

Kommentarer
Postat av: F

Haha, den här gången tror jag på dig!

2009-02-08 @ 19:31:32
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0