Helgen

Den här helgen började bra, fortsatte i ett rent helvete men slutade riktigt, riktigt bra. Well, den här Söndagen har faktiskt inte känts som en vanlig Söndag. Men de beror väl på att jag har haft fullt upp sedan i morses. Dock inte mig emot. I natt klockan 00.01 då Adde hade vart 18 år i en minut fick han öppna sina paket som var inslagna i en stor låda inslaget i kalleanka-papper. Hoppas att du uppskattade allt going.
På morgonen fick vi frukost på sängen (även jag inte ens är i närheten av att fylla år). Sånt är alltid lika uppskattat och det smakar dessutom extra gott på något sätt när man får frukost på sängen.
   Sedan blev det kalas för hela slanten och jag skadade småbarnen som vanligt. Antingen är jag älskad utav dom eller så rent ut sagt hatar dom mig. Men här var det nog något mellanting får jag säga.


Tripp, trapp, trull


Inte fan visste jag att han kunde charma barn?

Föresten så har maten gått underbart den här helgen. Har ätit när jag vill och vad jag vill. Dock kanske inte mamma är så nöjd med helgens mat, men det viktiga är att jag känner mej bekväm med allting. Dock klarar jag fan inte av efterrätter och sånt ännu. Varför klarade jag det för ett halvårsedan och inte nu? Vet nog svaret.. men det är så förvirrande.

Sov så gott nu alla! PUSS

Kommentarer
Postat av: Umma

Vilka sötnosar :) Barn får en alltid på bättre humör.

2009-02-22 @ 22:59:54
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej, vill du också få upp till 1 miljon nya besökare på din blogg? Bli då medlem här: http://www.viraltrafik.se/?myownhome . Det funkar för mig, nya besökare kommer in sakta men säkert :) Det är helt gratis! Använd gärna min länk så får jag också fler besökare! :)

2009-02-25 @ 23:08:05
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0