Hate

Efter skolan idag hamnade vi på en konstutställning. "Hate" hette den. Jag måste säga att jag mådde rent ut sagt skit när jag var där inne. Bilderna och hela miljön gjorde mig illamående. Kan inte förklara, heltskumt mådde jag!
Sedan bar det hem till Linus i regnet. Han är även en av dom som sviker mig nästa vecka. Pappa åker till Kina, min syster till Finland en vecka, Johan är i Trysil, Adde åker till Spanien det fuskot och Linus ska åka skidor. Haha, Men det ger mig och mamma lite tid att göra något roligt. Yey.

Nu har jag även skickat ned tio foton till pappas kontor i Kina. Dom ville ha lite Sverigebilder så de fick på lite alltmöjligt från i somras. När jag var i Kina i julas så hade de mina foton uppsatta på väggarna då med. Alltid lika roligt att se tycker jag.



En av bilderna som kommer pryda deras väggar!


Rusningstrafiken är den tid på dagen då trafiken står stilla!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har knappt märk att Linus är borta. Han håller ju sig allitd mest på sitt rum ändå :P Vilken fin blogg du har föressten Cissi. Hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-03-04 @ 15:04:17
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0