Tjaba!

Hallå i stugan!
Skrev ett inlägg igår som jag inte hann publicera. Fick en akuttid hos läkaren för att kolla om jag hade Bihålsinflamation. Vilket jag som sagt hade. Så nu ska jag svälja stooora kapslar med medicin varje morgon och kväll. Sen är det väl borta antar jag. Satt även en tjej i väntrummet och sminkade sig som en hora innan hon skulle in till doktorn. Kanske hade en flört och fakade nya sjukdomar varje kväll? Who knows?
Well. Idag vaknade jag upp och åkte till stan direkt. Skippade frukosten och åt på stan isället. En brunch blev det. Äntligen får jag äta lite när jag vill. Friheten närmar sig med stormsteg.
Vad gjorde jag sen då ? Jo, jag och Andreas gick till smycka för att jag skulle pierca mig. Har länge velat ta hål på den lilla snibben i mitten av örat. En del ställen tar inte hål där pga att man kan bli förlamad i ansiktet. Men jag tog risken och gjorde det och till min förvånad kändes det inte. Trodde jag skulle skrika av smärta, men det var över på en sekund.


Inte världens mest smickrande bild. Men visst blev det snyggt?

Nu ska jag fixa med Addes present. Lilla gubben blir arton år i morgon. Synd bara att han inte har tagit körtkort än så jag kan å skjuts. PLUGGA Adde ;)
Ha en bra lördagskväll. Ska ni kolla på Melodifestivalen föresten, eller tycker ni att det suger som jag? Haha, de kunde tolkas lite hur som.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

snyggt det blev :D

2009-02-22 @ 17:29:08
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hej. skulle jag fixa om din blogg? :)

2009-02-22 @ 20:23:44
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0