Byte nu tack!

Idag har jag känt för att byta stil helt totalt. Fråga mig inte varför och hur, vet det vet jag inte riktigt än. Dock är en stil inte något man väljer. Det bara blir den stilen man har på något sätt. Jag känner för att ha lite roligare stil. Nu snackar jag framför allt klädstil, men jag skulle inte tacka nej till om gud skickade mig lite humor för den delen heller. Men lite realistiskt får jag ju vara.. Borde jag kanske satsa på den mer rockiga stilen eller kanske bli mer feminin? Haha, svårt det där. Just för tillfället har jag ingen speciell sti. Men såfort Andreas slinker ur sig "oj, vad den där var typsikt dig", och jag vänder mig om och ser han han pekar på en gammel kofta eller nåt så blir jag alltid sugen på att skaffa mig en egen stil. En stil som förknippas med mig, bara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0