Fredag den 13

Vad tycker ni om min nya design? Kanske inte har publicerats än dock. Kanske är det lite ihoptryckt med. Jag har inte bestämt mig riktigt än. Tack Joanna för att du hjälpte mig föresten.

Nu fick jag precis reda på att begravningen för Robin ska vara fredag den 13 Mars. Visst är det komiskt på något sätt? Hatar fredag den 13. Hoppas att inget mer hemskt inträffar den dagen. Fy vad jag kommer gråta och hålla på. Håller även på att fixa bildspelet på honom som ska visas under tiden en speciell låt spelas. Oj vad fint det kommer vara. Snarare sorgligt kanske...

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Superfin design :D

2009-02-23 @ 21:55:35
URL: http://erikssonfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0