Whoops

Någon mer än jag som känner igen sig i att prata liiite för högt i fel tillfällen? Haha, jag tycker dock bara att det är kul. Men det beror väl på att jag är van. Frida däremot skäms som ett as för mig, eller åt mig eller nåt. Senaste jag gjorde något sådant var att härma ett gäng killar som gick förbi mig. Men det var fan rätt åt mig.
Någon kille säger "Shit, faan vad jag behöver ny hårspray", med vääärldens gayröst. Fyfan vad jag skrattade. Jag härmar honom när han går förbi och han skäms ihjäl. Hans kompisar puttade på honom och skrattade. höhö

Från alkisar och barn får man höra sanningen

Bussen från Luleå till Piteå

Två alkisar ~45 sätter sig bakom en tjej ~20, som halvsover. Alkisarna är rätt högljudda och rycker i hennes säte. Tjejen suckar och börjar skriva på sin mobil. Alkis 1 lutar sig fram och läser vad hon skriver, varpå han puttar på sin kompis.
Alkis 1 (viskar halvhögt till Alkis 2): Hon skriver att det sitt' två alkisar bakom 'na på bussen.
Alkis 2: Bättre alkis än fjortis!!


Kommentarer
Postat av: mp

hon skäms över mig också :/

2009-02-19 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0