A day off

Gud vad underbart att få sova ut lite idag. Man borde alltid få vara ledig en dag i veckan. Inte bara att det är skönt, utan man kanske blir mer utvilad och får lite extra koncentration?
Även till lunchen idag blev det en omelett. Tog även en macka också. Visst är jag duktig? Omelett kan man variera i all evighet. Antingen kan man göra den lite mer matig till lunchen eller bara som en frukost. Perfekt! Åt faktiskt en omelett till varje frukost nere i Thailand.


En tyllkjol som inhandlades idag. Antingen till underkjol eller liknande!

Pappa överraskade mig lite idag och sa att jag och han skulle åka någonstans. Jag har ju en resa till Kina innestående med tanke på att både Louise och Johan har fått följa med pappa på det. Jag skulle ju egentligen ha åkt förra hösten, men med tanke på maten så gick det inte ihop. Jag skulle bara ha vart en pina för pappa.
Kinaresan står fortfarande kvar. Men han tyckte att vi kunde göra något litet, litet innan. Vi får se vad det blir. tar han med mig ut på hajk i skogen så blir jag glad över det med. Alltid mysigt med övernattning någon stanns. haha. Finns väl kanske gränser, men ändå. Så vi får se vart vi hamnar!

Ikväll blir det kabaré med Andreas. Jag har alltid underskattat Östlyckanskabaré. Men hoppas på att det blir något bra idag trots allt. Ha en bra dag alla.
PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jo men kan verkligen tänka mig det. Våra blev väldigt skumma överhuvudtaget. :P jag vågar mig inte på¨att göra själv igen. men testa du ;p lova att lägga upp sen om hur det går bara. kan bli kul;)

2009-01-20 @ 15:30:20
URL: http://johannaaversund.blogg.se/
Postat av: Arandur

2009-01-20 @ 15:33:27
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0