Ännu en bad day

Suck.. fruktansvärt seg dag idag. Men nu är den över. Har vart grinig idag igen. (idag skyller jag faktiskt på min mens, jävla mensvärk). En till sak jag hatar med mens är att vågen visar så in i helvetes fel. Var på Capio idag och vågen visade 1.2 kilo upp. Jag kollade på Sarah med tårfyllda ögon men hon lugnade ned mig snabbt. "Har du precis ätit", nej det hade jag inte.."har du mens", Ja det har jag..Då var bara vätska sa hon. Hoppas, hoppas verkligen att det stämmer. För 1.2 kilo upp på en vecka låter orimligt. Ännu mer orimligt med tanke på att jag inte riktigt har ätit som jag ska. Weeell weell.

Frida fick mig snabbt på bra humör igen när hon höll på Tzatsikifilmerna. Två för 39 kr. Som hittat! Så jag köpte med mig de två filmerna hem och har redan kollat på båda. Haha. Vi kännde oss som tvååringar när vi stod och betalade. Skeptiska blickar fick vi gott om.

Nu ska jag plugga matte. GUD, kan dagen bli bättre ? haha, tro fan att den kan det.


Kommentarer
Postat av: Amandah

Dåliga dagar är väl kanske bra på sitt sätt.. Man njuter mer av de bra dagarna:)

Mensen kan ju faktiskt göra enormt stor skillnad, ibland ett par kilo faktiskt !

Du är bra, PUSS<3

2009-01-21 @ 20:58:50
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0