BorreBorås

NääHää? Det var inte så att jag kom till stationen en timma och en kvart för tidigt innan bussen skulle gå och sedan var nära på att missa den andra? Jopp..kollade fel på tidtabellen som vanligt. Tur att man har en bra bok att läsa och att jag hade en mysig Adde att se fram emot. Annars hade jag gått hem och surat.
   Men nu är j finally here och sitter och väntar på Adde. Satt och sölade i mig två apelsiner på bussen vilket sesulterade två blöta fläckar där jag hade suttit. Okej, det där kunde kanske misstolkas! haha. Men man sölar och dregglar alltid av saftiga apelsiner. ^^
   Föresten så kollade jag på NikitaHair idag vad ett sådant där Shiny Blond-schampoo kostade. 250 kostade det där och jag fick fyra för 550, är inte det rätt bra ändå? Jag kanske inte ska ångra mig över mitt misstag. Om jag inte färgar håret svart vill säga. Men det gör jag nog inte för än om ett braaa tag.

Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Hej Cecilia!



Jag är ett stort fan av din blogg och läser så fort du skriver!

Hur som helst ville jag tacka dig så jättemycket för ditt tips om Rabarber och grädd te samt honungen! Helt underbar kombi!

Hoppas att det är okej att jag skriver att det var tack vare dig som jag fick reda på det här och att jag skriver din bloggadress!

Kram & Tack!

Amanda Almse

2009-01-14 @ 16:02:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0