Djurvänner

Allaredan Lördag. Snart måndag igen och förlåt för min negativa dag. haha. Idag mår jag i allafall väldigt mycket bättre. Är bara lite snuvig, annars är jag fit for fight.
Blev som vanligt en kväll igår med tv, promenad, mys och naturgodis. Precis en kväll i min smak. Idag ska jag och Andreas förmodligen bara ner till stan och ta en fika och sen vet vi inte vart vi tar vägen.



Idag ska jag även färga håret. Det är fan på tiden. Dock vet jag inte riktigt vilken färg än. Tänkte ta den första färgen jag ser i affären. Eller kanske helt enkelt våga mig på en drastisk föränding som lila? Fast nej, vet ni.. om jag känner mej rätt så kommer det bara bli att jag färgar utväxten. Tråkig som jag är. Men jag är snyggast i blont hår. Fast det kanske ändå blir en och annan slinga? Weellweeeell. Nu ska jag sova en stund till.

PUSS



Kommentarer
Postat av: mp

du är snyggast i mörkthår :D

2009-01-31 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0