En enda vecka

Jag sa inte att jag var på Capio igår va?..kanske berodde på att jag helst ville förtränga det. Hur i helvet kan vikten rusa iväg så mycket på en vecka? Under veckan som gått har jag ätit tio gånger mindre än när jag var i Thailand. Ändå gick jag upp mer än när jag var i Thailand, och detta bara under en ynka vecka! Suck.
   Men jag måste erkänna att jag älskar min nya behandlare. Så typiskt att jag inte hade henne från början istället för muntergöken Linda. Aja, bättre sent än aldrig! Pappa har även bokat tid hos en "mental coach" i nästa vecka. Egentligen vill jag inte, men jag har blivit mutat med det ena och det andra, så jag tackade tillslut ja. Det kan ju inte skada? Alla borde egentligen få möjligheten att gå till en sån. Alla har vi något problem!

Kommentarer
Postat av: Amandah

att vikten rusar iväg kan ju bero på massa saker, vätska, lite mindre motion, full mage, stress osv osv osv. En vecka är ju verkligen inte farligt.

Men hatade inte du henne också förut?:S



Fortsätt kämpa, puss:*

2009-01-16 @ 15:48:03
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: karin

Vem har du nu? Birgitta? :)

2009-01-16 @ 20:15:16
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: pusselflicka

precis, viktuppgången beror mkt på vätska som kroppen samlar på sig.

det är ju eg inte en "riktig" viktuppgång även fast jag vet att man inte tänker så :/

kämpa på!

btw, halkade in på din blogg precis och ögnade igenom lite utav dina inlägg.

bland det första jag ser är samma rubrik som på mitt senaste inlägg " a whole new world" haha lite lustigt faktiskt ^^

inte för att det spelar nån roll men...

nu vet jag inte vad jag babblar om haha

2009-01-17 @ 19:08:38
URL: http://pusselflicka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vikten hoppar, det är vätska i kroppen och beoe på saltmängd osv. Iblanf står jag till när jag äter 2300 kcal eller går ner på det och en annan vecka kan jag gå upp en massa på att äta 1300 kcel... Häng inte upp dig på det! <3

2009-01-17 @ 21:02:55
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Julia

Känner inte dig men har halkat in på din blogg lite sådär ibland. Linda är hemsk tycker jag själv, hoppas du har Birgitta? Hon är super!

2009-01-19 @ 15:41:07
Postat av: cecilia

Julia: Nej, jag har en som heter Sarah där. Har alltid velat ha Birgitta. Men aldrig fått henne! Suck.

2009-01-19 @ 20:10:56
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0