Ett steg på vägen

"Det är okej för oss gammla att inte äta potatis, men för dej är det ett måste" HUH? Vad fan snackar hon om nu tänkte jag. Well well. Något gick ju snett där på läkarbesöket idag. Blir dock alltid så när jag sitter i kläm mellan min behandlare, läkaren och pappa. Jag tar en sväng förbi min älskade bubbla och hamnar där inne helt omedvetande tills läkarbesöket är slut.

Tyvärr tar jag alltid kommentaren "Oj vad mycket friskare du ser ut" som "Oj, vad tjock du har blivit". Innerstinne stämmer ju inte det där. Men det känns så, och det känns förjävligt. Det var iallafall troligen sista gången jag träffade Capios huvudläkare. Ska gå på Capio ett tag till, men mycket mer sällan. Ska dra ut på det och bara gå typ varannan vecka eller så.

En annan sak, näääriinngsdryckerna ska bort. ojojoj. Som ni förstår så har jag inte druckit dem på ett jäkla bra tag. Vilket är väldigt dumt gjort. För då hade jag vart fri för ett bra tag sedan. Men psyket klarade inte av dem och istället för att säga till alla hur det låg till så har jag smusslat med dem, alldeles för länge. Men nu slipper jag det. Skönt!

Nu ska jag sätta mig ned och pyssla med Addes present. Ääälskar att göra något och sedan ge bort.Speciellt när det är till någon man verkligen tycker om.

Kommentarer
Postat av: Amandah

Capios läkare är ju bara skev, något gick snett med henne:o

Hur känns det att du ska trappa ner besöken då?:*

2009-01-28 @ 18:14:52
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0