Fredag

Halleluujah. Skaffa en varm gosig säng med en buffé framför och jag är nöjd. Det borde vara olagligt att vara såhär trött. Ännu mer olagligt att vara tvingad till skolan. Två dagar har gått och jag är redan slukörd. Helt ärligt.
   Jag är precis hemkommen från Capio. Oj vad lite jag hade gått ner under resan. Tre hekto ner på tre veckor. Det är rätt lite om jag får säga det själv. Kändes skönt att jag inte hade rusat upp i vikt i allafall. Med tanke på den mängd jag har vräkt i mig så är det skönt att veta att jag kan äta så mycket utan att gå upp. Heja mig! Bara fem miljader kilon kvar innan jag är fri. Suck.

Så vad händer i dag då ?.. Hade egentligen tänkt att ta en mysig övernattning med Linnea och Carro. Men med tanke på min tidsomställning i kroppen så skippade vi det. Det skulle nog inte vara så socialt om jag kom dit och somnade vid åtta. Så vi tar det nästa helg i stället. Det känns som vi behöver lite tid med varandra faktiskt. Längesedan vi umgicks på riktigt om man säger så.
 


Passande bild.. Haha. Men jag var tvungen att visa hur jävla många nagellack det fanns i Thailand. TVÅ jävla kronor styck. Behöver ni ens fråga om jag köpte en miljard stycken ?


Nu ska jag äta och sedan sova hela helgen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: F

OKEEEEEEEEEEEEEEEEJ? :O

2009-01-09 @ 18:26:42
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja dte behöver vi verkligen. känns som jag inte träffat dej ordentligt på hela hösten :o

2009-01-09 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0