Godmorgon?

Jaha? Vad var det som gick fel den här gången då. Jag la mig och somnade klockan halv tio förut och vaknade plötsligt nu. 23.43 stod klockan på men jag vägrade att tro på det. Så jag gick upp och pratade med Louise (hela familjen stod i köket och åt mackor. Klart som fan att jag tror att det är morgon) och frågade varför hon var uppe. Hon är ju trots allt också sjuk. Men hon bara skrattade och sa att jag nog fortfarande var lite yrvaken..klockan var ju inte ens läggdags. SUCK! Så nu sitter jag här yrvaken framför datorn och harklar, snorar och hostar. Mys på mig. Det är nu jag behöver någon som tar hand om mig..


Té i en julmugg gör susen vid huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Har lagt till i inlägget nu hur jag gör teet! :) Kramar <3

2009-01-28 @ 13:37:40
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0