Hello!

God kväll alla!
Vilken bra helg jag har haft hittils. Idag vaknade jag och Andreas upp sent i Borås och gick sedan ut en sväng på stan. Fick med mig en tjock stickad kofta och en tunn t-shirt liknande tröja. Shit vilket kap Andreas gjorde. Haha, Jag tycker nog att det är roligare än vad han tycker. Han köpte kläder som till fullt pris skulle ha kostat över tvåtusen kronor. På rean skulle det kosta strax under tusen. Men nu måste jag säga att blonda tjejer är rätt dumma ibland asså. Hon i kassan knappade in och sa sedan att allt hans gick på 350. Oj oj oj. Snacka om kap! I det läget säger man ju defenitiv inte till i allafall. (bara om man är blond). Haha ^^



Nu ska jag och Andreas iväg till en liten fest och sedan hem till Adde och sova. Är inte direkt på festhumör. Så vi blir nog inte så jäkla långvariga där. Men först ska vi bannemej förbi maxi. Måste ju ha något gott ikväll när vi kollar på film.. FAN VAD JAG ÄR BRA!


Kommentarer
Postat av: Amandah

DU ÄR GRYM :D

2009-01-25 @ 00:34:37
URL: http://detminstajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0