I´m back!

Here I am! Behöver inte ens påpeka att jag har vart värdelös på att uppdatera va? Men jag skyller allt på att jag har legat och gottat mig på en strand.

Har i vilket fall som helst haft det underbart på resan. Har upplevt massor men nu känns det skönt att vara hemma igen. Vanliga rutiner (men självklart skolan som ett stort plus) Yey.
Tidsomställningen är även något som jag har kännt av. Jag åkte direkt till Andreas i går när jag hade kommit hem. Dock fick han bara umgås i mitt fina sällskap i någon timma. För klockan sju låg jag avdäckad i hans säng och sov hela natten. Men det var underbart att träffa dig igen Adde!
Jahaja.. hur börjar skoldagen då ? Joo, klockan åtta-fyra. En helvetes dag med långa pass och oförberedda prov. That sucks.




Jag kan inte låta bli, jag måste verkligen sova nu. Klockan är strax över åtta och jag känner mig som en människa som har hållt sig vaken i en vecka. (går det?).
Vi får höras i morgon och jag lovar att uppdatera mer härdan efter. Count on me.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0