Inhandling

Sitter och kollar på körslaget. Känns som ett gammelprogram, men det är faktiskt ganska roligt. Dock hatar jag Timo, förlåt Agge. Haha. Har även hyrt en film som jag och Adde ska spana ikväll. Björn Gustavssons film. Det brukar inte vara min humor, men det är värt ett försök tänkte jag.
   Dagen har även tillbringats i Göteborg med Adde. Åkte dit för att först gå på bio. Men alla platser var upptagna, så vi bara kollade i affärer och åt god thaimat. ( vålullal med lis ) höhö.
   Fick faktiskt med mig lite bra saker hem. Köpte lite underkläder som var behövligt. Har växt ur alla mina och man vill ju inte ge offentligheten den äran att få spana in flashande tuttar då och då. De håller jag för mig själv..nästan i allafall! Sedan köpte jag även ett par helt vanliga mörkbeiga chinos och ett rosebalm. Var tungen att köpa ett eget efter att ha snyltat på Fridas igenom alla år. Tack Frida. ^^,

Nu ska jag krypa ned under täcket och förmodligen sussar jag inom tio minuter. PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

hihi, jag hatar faktiskt också Timo eller kanske inte hatar men han har svikigt mig lite känns det som : P ah hoppas han bryter benet eller döper alla sina barn till urban så dom blir mobbade i framtiden : D

2009-01-10 @ 23:50:52
Postat av: F

Haha, Agge har också köpt ett nu. Det var fan på tiden! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, det är SÅ lungt =)

2009-01-11 @ 03:14:47
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0