Inte utanför dörren..

Oj oj vilken seg dag det blev för min del idag! Vaknade vid sju för att kanske gå till skolan. Efter att ha ätit lite frukost så bestämde jag mej för att sova en jäkla massa timmar till. Gick upp vid tolv och har sedan dess kollat O.C hela dagen. Precis i min smak. Shit, kom preics på att jag knappt har käkat något annat än middag och frukost idag heller. Jag har inte känt av att jag vart hungrig, så varför äta då?
Föresten så älskar jag att vara hes, men fråga mej inte varför. Haha. Kanske borde börja röka och skaffa mig rökröst? Desto värre är det att vara igentäpt i halsen och inte kunna andas. Det klarar jag mig utan.

God damn you´re beautiful!
 


Att man kan fastna för en låt så mycket. Fast det är nog fan mer titeln på låten jag har fastnat för. haha.

Har jag föresten sagt att jag har sökt jobb nu? Sommarjobb ute på Tjörn. Äntligen. Har gått och tänkt på det i några år men har aldrig kommit till skott. men nu jäklar gäller det bara att jag får jobbet också. Annars blir det att klippa gräset och rensa ogräs i rabatterna några år till. Funkar bra det med. Pengar som pengar.

Nu ska jag kolla O.C. PUSS

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Grymt bra låt :) Krya på dig!

2009-01-30 @ 23:46:02
URL: http://erikssonfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0