Läslus

Jag har verkligen blivit en liten läslus på senaste. Läser bok efter bok och känner mig lika nöjd efter varje bok jag har plöjt igenom. Just nu har jag precis läst klart "Sex som jag vill ha det". Den är precis som ni tror att den är. En ruggigt intensivt beskrivande bok om Abby Lees liv. Det är som en sexdagbok. Läääs den!

Sedan lovade jag att berätta vad jag tyckte om Katarina Von Bredows bok. "Som jag vill vara". Den var faktiskt sådär. De ältade samma saker gång på gång. Lite småseg faktiskt. Men den är ändå läsvärd på något sätt.



Föresten så ska jag äntligen börja på mitt "julmagasin". Haha. Det ska vara läsvärt även efter julafton. Funderar på att skriva om "saker som inte finns men som man tror på". Typ som tomten, gud och sådana där saker. För dom finns ju inte, eller hur? Om ni har några bra tips på vad jag kan ha med där i så säg till. Snälla!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Visst är det mysigt att läsa? Jag har också hamnat i något sorts lässtim :) Jag ska ta och läsa "sex som jag vill ha det" :)

2009-01-25 @ 21:48:18
URL: http://erikssonfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0