Mer eller mindre fräsch

Jag tror bannemej att jag har hamnat i klimakteriet. Så fort jag somnar, oavsett om det är fem minuter, tolv timmar, naken, med tre täcken eller bredvid någon annan så svettas jag floder. (så fräsch är jag).
   När jag kom hem förut efter skolan så la jag mig för att sova i några timmar. När jag sedan vaknar upp en stund efter så har jag stora svettfläckar på mitt linne. Ni kan ju även fråga Andreas om han tycker att det är mysigt att sova med mig. haha.
Är man tillsammans med mig så får man ganska många saker på köpet! Take it or leave it.

Kommentarer
Postat av: adde

Take it är nog det enda för mig kan jag säga<3

2009-01-15 @ 18:28:53
Postat av: pusselflicka

hej!

känner mycket väl igen det där med svettningar och vallningar! det är precis som när man är i klimakteriet! (inte för att jag har varit där men haha)

jag hade det precis likadant när jag började äta igen efter flera år av anorexi.

riktigt obehagligt men också helt normalt när man börjar äta igen efter att kroppen har varit i svält länge. alla hormoner och sånt sätts ju igång efter att ha varit i "dvala" ^^

hoppas att det lägger sig snart, för det gör det!

håll ut! :)

kram

2009-01-17 @ 19:03:43
URL: http://pusselflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0