Sunday morning!


Godmorgon! Förmodar att ni gör precis som jag den här morgonen. Sitter hemma vid teven och och har nyss dragit er upp ur sängen? Dessa Söndagar..hatar  dem. Söndag betyder inget annat än; Lägga sig tidigt, städa pappas kontor, plugga och deppa+mysa med Adde då. Det är den enda positiva!


Två söta tröjor jag köpte till mig och Adde. Perfekta att gå hemma och mysa i.

Vet ni?, jag har börjat komma över "biffhysterin". Äntligen har jag börjat variera min lunch. Idag blir det en god omelett med kalkon i. Men jag vet inte om man ska ha en macka till eller inte? Jag vet inte vilken mängd som är rätt. Så tyvärr tror jag att jag håller mig till det säkra, utan macka! Suck..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Söndagar är verkligen sjukt trista, men bättre än måndagar i alla fall(A)

Du borde nog köra på en macka till, eftersom omelett ju inte innehåller speciellt mycket.

2009-01-18 @ 11:34:02
Postat av: cecilia

Sv: Måndagar :O Dom är slappa för min del!;) Dum som jag är så skiter jag i en macka. Känns alltid bäst efteråt.

2009-01-18 @ 11:48:28
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh det gör jag alltid! Omelett med kalkon i alltså! Det är skitgott att ha lite timjan , rosmarin och en pressad vitlöksklyfta i också =)

2009-01-18 @ 14:11:06
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha vilka söta tröjor ;D

2009-01-21 @ 16:35:49
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0