Tjaaabba

Förbannat! Tror att febern börjar komma tillbaka. Tur då att Adde befinner sig i min närhet och kan pyssla om mig. Men får hoppas att febern inte kommer för att stanna. (om den ens är här).
Idag hamnade vi på stan en stund och sedan satte vi oss för att fika. Vilken tanke slog mig då? Jo, varför inte söka jobb på CoffeeHouse? Så det ska jag göra i veckan och hoppas på det bästa. Det hade vart skönt att ha en inkomst och desstom något roligt att göra på dagarna. Jag älskar att serva folk så ett Café skulle passa mig perfekt. Eller vad tror ni? Har inte sådär jättemycket erfarenhet inom Cafébranchen. Men va fan, man kan ju inte kunna allt här i världen.


Bulle på CoffeeHouse!


Nu ska det spanas körslaget. Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0