Lista

Ignorera om ni inte orkar. Men jag kunde inte låta bli att göra en sån här ^^

1. Hur gammal är du om fem år?
21 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Älskade Adde

3. Hur lång är du?
173 I think

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Music And Lyrics

5. Vem ringde du senast?
Louise

6. Vem ringde dig senast?
Petter

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Okej, jag väntar ihärdigt då;) Nu ska jag somna:) Hörs i morgon älskling<3 / kan det vara Adde? :) Japp!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms, absolut

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
En minutsedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Gråa. Sexigt

12. När vaknade du i dag?
23.00 och trodde att det var morgon. HAHA. Men annars klockan åtta.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Grown up christmas

4. Vilken är din favoritplats?
På en strand i solnedgången

15. Vilken plats föredrar du minst?
Mörka skogar

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Har jävligt kul någonstans

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Myror och pappalångbenar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Vet inte :O

19. Hur stor är din säng?
1.20

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Both

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor och stor t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Sex stycken rosa, mjuka kuddar

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett än så länge.. om man inte räknar med sommarstuga.

24. Vilka städer har du bott i?
Bara Alingsås

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Ja ibland, ibland inte

27. Vilken är din favoritglass?
Tjoklaaaaaa´

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka, uhlala

29. Tycker du om kinamat?
Kinamat, herreguud ja. Helvete så gott!

30. Tycker du om kaffe?
Ja, det är riktigt gott, ibland.

31. Vad dricker du till frukost?
Ingenting faktiskt.

32. Sover du på någon särskild sida?
Alltid på rygg och händerna i "be" position. haha.

33. Kan du spela poker?
Kan och kan.. alla kan väl fuska?

34. Tycker du om att mysa/kela?
Vem i helvete tycker inte om det?

35. Är du en beroendemänniska?
Av vissa saker, Absoluut.

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Japp. Linneas pappa, hejpådej! ^^,

37. Vill du ha barn?
Ingen tvekan om saken.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Liiite lite tyska, engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
tror bannemej inte det

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet om det är varmt och skönt.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och småskit

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja det gör jag.

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Top model får jag säga. Besatt!

44. Kan du rulla med tungan?
Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm.. inte är det jag iallafall^

46. Sover du med gosedjur?
Alla mina ligger under sängen och jagar bort alla spökena.

47. Vad har du för ringsignal?
Kokain eller nåt. Fråga mej inte.

48.Har du kvar kläder sedan du var liten?
Jag sparar på allt.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kan inte hitta annat än rosa i mitt rum.

50. Flirtar du mycket?
Kanske omedvetet i så fall?

51. Kan du byta olja på bilen?
Ehm, det kan vä inte vara så svårt (A)?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Sex som jag vill ha det

54. Läser du dagstidningen?
Knappt

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Solo faktiskt

56. Dansar du i bilen?
Inte vanligtvis

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nrj tror jag allt

58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
Thoughts och andra skitsaker

59. När var du i kyrkan senast?
Lucia, Louise var med i kören och sjöng

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Hmm.. måste ha vart SIvan

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Många nätter faktiskt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Adde

63. Sover du helst själv eller med någon?
Kan knappt sova själv.

64. Har du något motto?
Hälsan är allt du har, ta vara på den!

65. Favoriträtt?
Kan naturgodis få räknas som mat?

66. Stökigt eller välstädad?
Jag vill ha välstädat men har det i kaos just nu.

67. Finns det någon som vet precis allt om dig?
Faktiskt inte precis allt.

68. Snarkar du?
Haha nej. Men jag vet andra som gör.. ;) hmm

Nu tröttnade jag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Adde

För din egen skull så hoppas jag inte det var mig du syftade på med snarkningen du? ;)<3

2009-01-12 @ 08:03:46
Postat av: Linnea

att du kommer ihåg att min pappa fyller samma dag som dej

2009-01-12 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0