I en bubbla

Det är skönt att komma hem en sväng på rasten. Dagen blir mycket kortare då. Dock har den vart jävligt slapp ändå, but still. Har även valt lite indeviduella val idag med. Hade egentligen velat ha psykologi, hälsa och lite sådana intressanta saker. Men var tvungen att ta matte B, historia osv. KUL!! Jag som kämpar med matte A ska välja matte B. Det känns sådär lockande faktiskt. Man vill ju vara behörig till sugiga högskolor..

Föresten så ska jag starta ett nytt liv. Jag ska börja vara lite mer organiserad. Jag må vara en person som älskar att städa etc. Men nu snackar vi om att hålla koll på saker och inte vara så in i helvetes glömsk. Har fakitisk börjat lite på den punkten. Köpte en meter stor nyckelring i Thailand som jag har satt en ynkans nyckel på. Så om ni nu hittar en töntig rosa nyckelring med min skåpsnyckel på så vet ni vems det är. Nu kanske jag slipper köpa nytt lås för femte gången på detta året?



Med tanke på mitt emo-inlägg igår kväll så kan jag säga att Adde som vanligt fick mig på en "inteskärasönder handledernaväg". (Inte för att det skulle falla mig in att göra det, men ändå). Jag hatar att få sådan ångest, det var riktigt längesedan jag hade det. Jag skakade och hade svårt att andas. Att jag aldrig lär mig. Jag lär mig heller aldrig att hantera ångesten, utan jag bara gillar läget och hatar mig själv. Bra utväg, eller hur? Hamnar i en bubbla och blir okontaktbar.
   Men va fan, jag ska vara glad att jag lever och mår hyffsat bra. Läget kunde vara en miljon gånger värre.

Nu ska jag städa mitt rum. Haha. PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ska ha matte c , och jag har svårt med A :( haha Menmen! :D

2009-01-12 @ 19:02:27
Postat av: Cornelia ♥

Tror jag åt två :P Minns inte! Hehe <3

2009-01-13 @ 09:33:22
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0