Ditt nöt!

Godmorgon mina vänner!
Har sovit en riktigt skön natt hos Andreas. Dock vaknade jag klockan 23.53 och trodde att klockan var sju på morgonen. Jag var helt nyvaken och fattade ingenting. Jag väckte Andreas och var helt chockad. Haha. Det kändes heeelskumt.
Jag undrar föresten hur många kilo nötter jag har ätit under helgen? och inte tala på hur många kilo jag har gått upp..
Åt naturgodis i fredads, vilket innhöll 99% nötter i alla olika former. Efter den påsen var slut.. vad ser jag då ? jo, en skål fylld av olika nötter som pappa köpt. Bra Cecilia, bra! Illamåendet följde efter mig till idag.. då jag precis har tryckt i mig en liter nötter till. Aja.. Bättre än att trycka i sig fakegodis. Kan man säga så ? haha.

Nu ska jag sätta i hop lite kollage som ska pryda våra väggar.
Försök att ha en bra Söndag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0