Sjukstuga

Har precis ätit en middag bestående av marinerad fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisésås. Men även hundra tillbehör som vanligt. Nu är jag mer än mätt och belåten. Känner mig svullen och kan knappt röra mig. Grr..
Jag har på senaste tiden får samma kännslor som jag hade då jag på hetsåt. Det känslan går såklart inte att förklara. Men den är där och gör att jag äter saker till jag gråter, mår illa och hatar mig själv. Jag frågade Sarah vad hon trodde att det berodde på och hon trodde att jag "förbjöd" mig för mycket saker. Jag tror faktiskt att det kan stämma. För när jag väl börjar äta en sak som jag inte så ofta äter så passar jag på. Jag tror lixom aldrig att jag ska få äta det igen.
Att trycka i sig 200 gram godis på en lördagskväll så man mår dåligt som aldrig förr eller att dela upp 200 gram godis under hela vecka borde ju egentligen vara samma sak ? Men det är just det att jag inte tillåter mig sånt på vardagar utan trycker, bokstavligen trycker i mig på helgerna istället!
Va fan snackar jag om egentligen? Jajaaa. Kan skylla på att jag börar bli sjuk och yrar. Lilla Adde ligger här bredvid mig och har över 38 graders feber. Stackaren! Han har ju förmodligen smittat mig också. Men då kan vi två i allafall ligga hemma tillsammans och ynka oss.


En god sommarmiddag!


Kommentarer
Postat av: Amanda A

Cecilia!

Du är nog den sötaste tjej jag någonsin träffat! Även om jag inte känner dig så vill jag inget hellre än att du ska vara frisk och må bra!

Jag hoppas verkligen att du fortsätter på den väg du börjat, det är en bra väg!



Fortsätt kämpa, jag tror på dig!

2009-01-18 @ 18:36:22
URL: http://amandaalmse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0