Bad day

Idag är en sån där dag då man ska hålla sig undan från mig. Jag har inte bitit någon än, men det dagen är inte slut än. Har ingen riktig koll på vad det är med mig. Sov riktigt gott inatt, men vaknade väl bara på fel sida antagligen.(eller så håller jag på att bli sjuk, Älskar dig ändå Adde) Har gått och muttrat för mig själv hela dagen och folk har frågat vad fan det är med mig?Jag kom iallafall hem och lade mig för att sova på stört. Sov i tre timmar, och sen var jag fit for fight igen. Och vad passar då inte bättre än att åka iväg och städa på kontoret? Yess.


På ett ungefär så här är mitt humör
Är leeedig i morgon. Helt underbart! Verkligen behövligt känner jag. Ska göra mssa nödvändiga saker. Städa, plugga och ta hand om mig själv ordentligt. Ska nog göra mig en egen ansiktsmask. Ha ni tips på saker som kan vara i ?



Kommentarer
Postat av: Josefine.

Häh, skulle inte du "rida" ?

Jag ska "promenera" om jag inte råkar få aids eller något.

2009-01-19 @ 21:18:11
URL: http://bald.bilddagboken.
Postat av: Amanda Almse

Du är jättesnygg i mörkt hår! Även om du är fin i det blonda så tycker jag att du ska färga det mörk nu och sen kan du gå tillbaka till det blonda mot sommaren (:

2009-01-20 @ 12:38:37
URL: http://amandaalmse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0