Fredagsmys med den bästa!

Titta på mig i morgon och jämför mig med idag? Inte fan kommer ni att se några nya kärlekshandtag, valkar eller liknande. Ändå jag har återupplevt massa saker och mina smaklökar har dansat på rosor. Tänk er en stenungsbakad panpizza med kyckling, lök och massor med god sås. Till råge på det hade jag med det finaste och lättaste sällskapet i sådana lägen. Ingen mindre än min älskade Adde. Och..till råge på det så satte vi oss sedan på bio med varsin godispåse och mumsade och tittade. OCH.. jag är inte klar än. Till råge på det så tog han med mig in till en affär där han pekade på en ring jag skulle få. Jag provade ut rätt storlek och POFF! Nu kommer den sitta där dygnet runt tills mina fingrar blir för tjocka.

Nu ska vi släcka ned här och tända tusen stearinljus och bara ligga och prata! Hoppas ni får en lika bra fredag.

(konsekvenserna som följde med psyket orkar jag inte ta nu)

Kommentarer
Postat av: F

FAN VA DU ÄR BRA! och ni är så gjorda för varandra, du och andreas.

2009-01-24 @ 13:26:48
Postat av: Carro!

You go girl ! stolt över dig gumman :D

2009-01-24 @ 14:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0