Africanan!

Sitter och äter en varm macka just nu. Gud så gott. Har senap på idag också. Låter förjävla äckligt, men det är det då inte! Föresten så blev seglingsturen underbar med kaotisk. Haha. Allt gick bra tills vajern snodde sig runt masten och vi inte kunde hissa ner seglet igen. Så vi gick in i Marstrand med fulla segel och hittade en mysig båtplats. Sen var det bara för mig som var lättast på båten att bli upphissad högst upp i masten för att trassla upp allt. Tur att man inte har svindel i allafall. Jag gick även min underbara Africana. Mumsmums!

Var även på en fest igår i Alingsås. Det var väl som vanligt. Samma gamla folk och det där. Men det var roligt ändå faktiskt. Nu ska jag ta en iskall dusch. Tjingeling!





(Världens största aaass)

Johan och Pappa

Africanan

Morsning

Godmorgon!

Frukost i sittbrunnen

Fest i Alingsås



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0