Behind the scene!

Var som sagt i Alingsås igår. Jag kan som sagt inte åka någonstans utan att träffa på något missöde. När jag väl satt på tåget in till Alingsås så kom jag på att jag borde leta efter min husnyckel. (Alla andra var ju på Tjörn). Men nej, den befann sig då fanimej ingen stans. SÅ jag ringde mamma och frågade om hon kunde veta vart den var, och ja..då hade jag tappat den utanför bilen här på Tjörn. Suck. Jag kan då verkligen inte hålla koll på saker. Så om ni vill vara säkra på att era saker är i säkert förvar, ja.. då ska ni aaabsolut inte komma till mig. hihi. Men det är charmigt det med tycker jag allt!

Väl hemma mötte jag upp några brudar i stan. Vi fick se "behind the scene" på lilla torget grillen. Haha. Gratis glass och godis. Tack Amy! Vill förövrigt också skaffa mig ett jobb. Jag älskar att jobba, låter grymt fånigt. Men det är rätt kul, om man är på rätt ställe då vill säga.
Blev inte mycket tid att döda förän vi drog till "Pathemon" (höhö). Vi chillade mest hela kvällen, badade och tjötade. När kvällen kom satte vi på Sunes Sommar. (Såklart). Vi var några som sov över där och vi somnade väl typ vid tre någon gång. I morses kände jag mig även som en sån där hemmafru. Gick upp när alla låg och sov och köpte nybakade frallor. Mums mums. En sak till föresten. Sen så kom jag fyrtio minuter för tidigt till tåget också. Trodde som sagt att de gick lite oftare. Men ja, det är ju som sagt mig vi snackar om. Cecilia Rosell i ett nötskal. (Ja, jag erkänner det själv).












Fullt på Epan!




Jag och Patrik på ringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0