Broken!

Värst vad jag flänger runt nu för tiden känner jag. Igår hann jag med görmycket! Åkte in i går morses för att ta en jävla spruta. Gaah vad dom gör ont. Den för livmoderhalscancer. Jag bad henne spruta ut allt gick i mig så fort som möjligt så jag skulle slippa smärtan allt för länge. Men nej då, hon tog goooott om tid på sig. Fast bättre med en spruta än cancer.
   Efter det träffade jag Frida och hennes barndomskompis Jesper vid stationen och åkte in till Göteborg. Vi fikade and so on och sen bar det av till Tjörn igen. Ni vet ju flrmodligen nu att jag inte är något stort fan av släktkalas. Igår var det kanske inte direkt släktkalas, men vi träffades hemma hos våra kusiner och åt och pratade. Jag, till och med jag tyckte att det var riktigt trrevligt. Vi badade bastu och tjötade. Mhm, det var trevligt!

Nu damer och herrar, nu ska jag in till Alingsås igen. Haha. Vi hörs ikväll eller i morgonbitti! Min dator har föresten gått sönder. Så nu sitter jag på min systers dator. Min dator gick lixom i två delar i stort sätt igår kväll. Jag vet inte vad som har hänt. Jävligt störande iallafall. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan min älskade dator. Får fråga om de har en lånedator att låna ut. Hope so! Peeaace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0