Promenix!

Har precis legat på den där jäkla spikmattan i en halvtimma. Är helt mörbultad. Fast det var rätt gött. Nu sover jag nog skönt i natt. Jag och Josse har föresten varit riktigt duktiga idag. Först innan maten var vi ute och gick Rörvik som tar en timma, sedan efter maten så tog vi en till promenad i fyrtio minuter till. Hur gött som helst! Vi snackade en hel del om dom jävla skönhetsidealen. Blir så jävla förbannad bara jag tänker på det. Jag har sagt det förut men säger det igen..Eller nu pratar jag ur egen erfarenhet. Men tjejer emellan så tävlar man alltid om vem som är smalast. Men killar vill inte ha ett benrangel. De jag har pratat med vill ha lite kruvor och något att ta i. Så vem försöker man göra sig snygg för, killar eller tjejer? Jag gör mig tio gånger hellre snyggare för att killar ska tycka att jag ser bra ut än tjejer. Bara en tanke jag hade lixom.. Tänk på det!

I morgon, eller ja.. idag så fyller min kära broder år också. Så hela tjocka släkten kommer hit i morgon. Puss och god natt!


Grattis Johan!

Kommentarer
Postat av: T

Bra sagt gullet, fortsätt göra dig snygg för oss!

2009-07-10 @ 02:52:49
Postat av: Sofie

så sant! tjejer är himlans nojiga trots att vi egentligen inte borde och trots att vi är superbra och vackra precis som vi är. vi är himlans duktiga på att inbilla oss att killar bara är ute efter supersmala tjejer i size 0. men precis som du säger, så vill killar inte ha benrangel - det är ett faktum. varenda kille jag pratat med säger som du säger - de vill ha något att ta i, lite kurvor. och det känns ju bra att veta, eftersom det faktiskt är just så vi är skapta att se ut. jag som själv haft ätstörningar vet hur det är... vi tjejer måste bli bättre på att tycka om oss själva!



ha det bra :)

2009-07-10 @ 20:11:54
URL: http://sofiegraws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0