Senaste..

Slänger upp ett gäng bilder från senaste tiden. Varit uppe i Kungshamn nu över helgen, så har inte hunnit skirva något. Hoppas att ni har haft det gött i regnet. För det har defenitivt jag!




Erkänn jag har köpt en snygg väska? Är ruggigt nöjd. Vet att många har liknande, men jag kunde inte låta bli att falla för den.


Sån här blir man efter att man har legat på spikmattan i en halvtimma. Jag hade det asgött häromkvällen. Hade tända doftljus, yogamusik och låg på min spikmatta. Kan man somna på ett bättre sätt? Inte på spikmattan dock.



Johans födelsedag. Redan 21 år. Tiden går fort. Godis till frukost och tårta till middag. Födelsedagar är bara bäst ibland alltså.



Bild från när jag och Josse sov i sjöborden hos Viktor. Vi har köpt varsin plyschdress. Rosa dessutom. Asgoa!



Sedan i går åkte jag upp till Kungshamn för att träffa Patrik. Låg inregnade, men hade det gött mysigt ändå. Blir en till tripp upp dit med massa folk på Torsdag. Seglarveckan serrni. I morgon ska jag dessutom hem till Alingsås. Ska fira lilla Tessan. Myspys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0