Svimmattacker!

Har mått helkass ett tag nu. Har varit yr, svimmat, mått illa konstant och känt mig febrig. Mamma och Pappa tror ju såklart att jag äter för dåligt. Men vem sjutton är hungrig i den här värmen? Inte på lagad mat åtminstånde. Glass och jordgubbar går ner, men inget annat. Nu har jag vilat sjukt mycket de två senaste dygnen. Med tanke på att jag känner mig dålig så åkte jag inte med till min kusins konfirmation idag. Jag och pappa stannade istället hemma och jag fick vila upp mig lite. Kändes behövligt.
Nu däremot ska vi hämta upp Linus med båten så ska vi åka och äta någonstans på någon ö. Det är också att vila upp sig!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Tack :)

2009-07-04 @ 15:52:17
URL: http://sofiegraws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0