Tältning!

Godmorgon/Godnatt.. Vet ju knappt vad som är upp och nedpå idag alltså. Haha. Skulle egentligen ha åkt till Marstrand igår med Josse. Men vi hade inte orken till det, så bestämde oss istället för att tälta. Vi visste inte vart, när, hur eller någonting alls. det var lite hippan happan om jag säger så. Viktor, en kompis som bor här ute vid Tjörn hakade också på. Så vi brummade iväg med båten och hade packning för en vecka med oss. Helt ärligt. haha. Men det hör till.
   Paniken steg när vi skulle in i hamnarna och lägga till. Haha. det är en syn i sig vill jag lova. Well well, vi hittade en mysig ö där vi slängde dragg och hoppade i land. Det var som i en liten lagun. Djupt och turkost vatten med mängder av fiskar i. Så där "satte" vi upp tältet. Vi hade inte riktigt orken, så det blev lite halvdant.
   Kvällen blev till natt och natten blev till morgon och inte jhade jag somnat än. Josse, sömntutan själv föl ner i sin djupsömn vid tre medans och och Viktor endast fick max en halvtimmas sömn under natten. Dom där jävla fiskmåsarna är så förbnnat jäkla jobbiga. Hade jag haft en kniv hade dom inte funnits längre. Gaaah.
   Aja, hade en riktigt härlig kväll/natt. Får göras om snart igen. Nu behöver jag lite sömn. Är grymmetrött. Men jag får skylla mig själv tror jag. Borde äta lite lagad mat först kanske. Det enda i hade med oss igår var muffins, godis, chips och läskeblask (hihi, gulligt ord). Så inte mycket bra föda för mig inte. Men jag lever.






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0