Törnrosa!

Har precis sovit igen en hel natt. Sov i elva timmar i natt. Jag gick upp halv ett och åt frukost, sen somnade jag halv två igen och vaknade av att mamma väckte mej klockan fyra för att det var middagstajm. Det är verkligen behövligt att sova igen sig ibland. Snart ska jag övningsköra in till Stenungsund där vi ska hyra massa filmer tills ikväll. Har något lite tips på bra filmer att hyra kanske? Jag är en sådan där typisk flicka när det kommer till filmer. Romantik så det skriker om det vill jag ha, annars är det ingen idé!

Vet ni vad jag har fått föresten? Hälsporre förmodligen. Jag vet inte riktigt vad det innebär mer än att man knappt kan gå på foten  utan att skrika. Snackade med någon läkare som sa att jag skulle skaffa något speciellt inlägg som är till för hälsporrar. (Jävligt fult ord). Men men, nu slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte stucker ut och springer/går i allafall. Något positivt måste man ju hitta..


Jag och Petter! (Katten vi ska behålla)



Kommentarer
Postat av: johanna

slår ett slag för changelin! Fast det är väl inte den typiska romantiska, utan snarare en snyftfilm. Men helt underbar!



Hälsporre låter då inte kul . om inte jag har helt fel blir man aldrig av med det?

2009-07-19 @ 17:55:55
URL: http://jsofia.devote.se
Postat av: Sarah

åååååh jag är fortfarande helt kär i alla dina katter!

2009-07-21 @ 11:47:43
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0