Rökeriet!

Ibland hatar jag att vara flicka. Sådana här dagar gör allt åt helvete. Mensvärk och uppsvullen mage. När magen svullnar upp tänker jag direkt att jag har ätit för mycket och behöver träna. Dumt, men så är det. Så jag gick ut och gick en timma förut idag. Jag gick faktiskt inte endast för att träna. Jag vet att kroppen mår bra av att röra på sig i bland. Gick också för att jag mår bra av det. Blir på bra humör och får mindre mensvärk. Till och med jag har vett i hjärnan så jag tränar faktiskt bara en gång i veckan. Det är verkligen inte mycket, egentligen ska man träna mer. Men i början nu för att inte falla tillbaka i träningstvånget så tar jag det lugnt.

Igår var vi som sagt på Uno Svenningsson. Skitbra var han. Vi var som sagt på Åstols rökeri. Det får max plats hundra personer där inne på rökeriet, så det var riktigt mysigt. Det är lixom ingen konsert, utan mer en trubadurkväll där man sitter och äter samtidigt. Han körde alla låtar som man känner igen. Det var fanimej drag i den gamla gubben!
Efter kvällen sen så pratade vi med Uno utanför rökeriet. Jag sa att jag var besviken att han inte sjöng låten "Erika".. men han lovade att köra den nästa år då vi ska kolla på honom igen. Pappa parade även ihop mej med hans son, men det är en annan historia..

Efter en go kväll så bar det iväg till Viktor där jag, Josse och Nicke skulle tillbringa natten. Det var nog fanimej längesedan jag hade en sådan rolig kväll. Sprang runt och hade rådamp i stort sätt hela kvällen. Inte undra på att dom låste ut mig! Haha. Sådana kvällar är till att komma ihåg. Sommarminnen är ju som sagt det bästa som finns!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0