Senaste dagarna..

Goddagens mina sköna!
Jag har ju som sagt inte någon dator för tillfället, så det är därför jag är lite dålig här på bloggen. Nu är i allafall Patrik här ute hos mig. Vi båda åker in till Alingsås idag för att träffa lite kompisar.
   I förrgår blir det nog så fick jag, mamma och Louise för oss att åka till Freeport. Ni ska få bilder på några av mina underbara köp så småningom. Det blev en dösnygg jacka från FredPerry, en långvit skjorta, ett par skor och lite så..
   Sedan på kvällen kom som sagt Patrik och å åkte vi till mina kusiner och körde vattenskidor, wakeboard, ring och badade bastu hela kvällen. Det varlängesedan jag skrek och skrattde så mycket som när jag åkte ringen alltså. Louise gav sig fan på att köra av oss, och ja.. hon lyckades rätt rejält! haha.

Nu ska jag packa för att åka in till Alingsås. Vi hörs sen. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

In quest for..

2009-07-26 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0