Segling på G!

Se godkväll allihopa.
Jag är så förbannad på mig själv. Har lixom börjat förstöra för mig själv igen. Fast än sålänge bara i psyket. Tänker alldeles för mycket. Men för satan. Bort med dom jävliga tankarna nu. Det är sommarlov och då ska man leva och må bra, och guuud ja, det gör jag.

Var ute och sprang/joggade i morses. Längesedan jag gjorde det faktiskt. Gött att komma ut och röra på sig ibland bara. Springer mycket lättare och bättre när det regnar ute. Det spöregnade verkligen. Många säger att det är för att det är mera syre i luften när det regnar. Men för min del är det för att jag inte känner när jag blir svettig och varm. Haha.

I morgon sticker jag förmodligen ut med segelbåten och seglar med familjen. Blir nog en natt i Marstrand och sen en natt på Åstol. Marstrand är ett måste, för vi ska äta på Tenan. Det är nog den bästa restaurangen i heeela världen. Jag lovar. Vi äter alltid samma mat där också. Afrikanan, grillad banan, oxfilé, ris, currysås, mandariner, syltlök..allt det där!!
Rena rama himmelriket. Hihi
.


Nu ska jag kolla på HeartBreakHoteeeel! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0