Ullared

Förlåt för att min uppdatering har sugit det senaste. Har fanimej haft fullt upp!
Kan börja med gårdagen..Klockan tio gick bilen i riktning mot Ullared. Ullared är förövrigt en väldigt underskattad affär. Man kan faktiskt hitta riktiga fynd där inne! Vissa saker är helkassa medans andra helt okej. Vi gick där inne i fem timmar sammanlagt. (Vilket jag tycker är sjuukt jävla länge). Vi hade köttebullepaus and so on.. men fortfarande länge! Ni får faktiskt inte ta att skratta nu, men mitt bästa köp var helt klart Majas Alfabetssånger. Ni minns väl dom hoppas jag ? Blåklint, jordgubbarna, Iris och midsommarblomster är mina favoritsånger. Synd att dom sjunger så jiiivla pipigt så man inte kan sjunga med bara. Haha.

Sedan när vi kom hem så hann jag knappt ta av mig skorna förän det var dags att sticka vidare igen! Jag och Josse åkte till Tjörnekalv där vi sov i Viktors sjöbord. Blev en gött mysig kväll med nattbad och hela köret!
Just nu sitter jag här och kör lite egoboosting. (Heter det så?) Har hårfärg i håret, ansiktsmask, filat naglarna och målat dom, sen blir det helkroppsrakning (nästan) och hårinpackning på det. Kan det bli bättre? Sen ska jag även lägga mej på spikmattan jag köpte igår.

Ni ska få bilder sen. PUSS



Kommentarer
Postat av: jenka

fin blogg:d!

2009-07-08 @ 19:59:05
URL: http://jennicaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0