Anstränger man sig inte får man aldrig roligt...

Fixat och donat är vad jag har hunnit med att göra idag. Svettigt och varmt, men jobbar kämpar man inte med segelbåten så kan man aldrig segla med den. Man måste kämpa för att få ha lite kul. Gick upp sent och åkte direkt och gjorde ärenden med bilen. Plockade jordgubbar (förvånande), köpte styckensbröd (så satans gott), och sedan bar det av till segelbåten. Den har varit lite sleten den där stackars båten men nu har vi rustat upp den stackaren. Om ni ser det röda på bilden så har jag målat hela det idag. Tog en jäkla tid..Men snygg blev den. Vi ska även döpa om den. Hihi, den ska heta Shamu! Ni vet späckhuggaren på SeaWorld. Rätt sött.





I morgon kommer Agge och Billy ut till mig och underhåller. Dom jävlarna kommer förmodligen ta kol på mig. Hihi, nej då. Blir dom jobbiga ska jag sätta dom på prov på wakeboard. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0