Förstoringar och ohyffs


Ni kanske inte ser det så tydligt på bilderna, men vi har satt upp lite foton som jag har tagit. Tror heller inte det framgår hur stora tavlorna egentligen är. Den med smultronet på är en meter på bredden och typ 80 cm på höjden om inte jag minns fel, och det är stort. Måste passa på att berömma mig själv lite också. På det stället vi förstorade mina kort så var dom riktigt, riktigt impade av mina foton, och dom är profissionella fotografer. Kändes gött att höra. Nog om mej nu...





...idag har jag haft en enormt slapp dag. Kom till skolan vid åtta, hade en bildlektion då jag målade stilleben och sen slutade jag. Hur gött? Jag, Frida och Agge åkte in till stan och käkade lite lunch men som vanligt ville dom inte ha mig med. De tycker alltid att jag uppför mig så illa på restauranger. Hihi. Lever lixom kvar vid femårsåldern. Jag leker med maten, spiller ut stearin över det nytorkade bordet och brukar oftast lämna spår i form av skräp efter mig.
Så nästa gång ni har varit på restaurang och det ligger snorloskor och använda tamponger på golvet, ja.. då har jag kanske varit där. (Hoppas ni tappade matlusten). hoho.

Sedan åkte jag hem och mötte upp Petter. Käkade hemmagjorda hamburgare också. Oj så mycket godare än vanliga hamburgare från typ Donken. Mamma hade köpt "Max" hamburgebröd också och dom är så nedrans goda. Så en sådan hamnade i min mage och sen kollade vi korpfotboll och nu ligger jag här i min säng och ska sova. Japp!

Hoppas att ni har haft en bra dag homies. Ha det fett! PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Sjukt snygga Cissi! :D Du är galet bra på att ta kort :D<3

2009-06-05 @ 16:05:14
URL: http://mondaynight.blogg.se/
Postat av: johanna

snygga bilder! var förstorar du dom? har bara hittat skitdyra sidor.. vilket känns rätt tråkigt.

2009-06-08 @ 12:32:32
URL: http://johannaaversund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0