Fullt upp..

Jaha. Redan Söndag. Veckans värsta dag.
Igår kväll var det Twilightkväll hos Agge. Hon hade allt i svart/rött/rosa. Haha. Den tjejen alltså! Galet fan skulle jag vilja påstå. Hon hade lagat underbar mat och bakat "twilightkakor"..Ja, ni hör ju. Haha. Riktigt gott var det i allafall, och mysigt.
Sedan drog jag vidare till en liten inflyttningsfest där rätt många befann sig. Sedan cyklade jag ända ut till Hjälmared. Eller ja, jag cyklade inte. Patrik fick skjutsa mig istället. haha. Slappt och skönt. Så vi hamnade ute hos Isac hela kvällen med mycket mysigt sällskap. Sedan efter det bar det hem till Carro där jag skulle tillbringa natten.
Vi käkade goda nattmackor och kollade på The Guardian. Underbar film. Somnade sedan vid fyra och setg upp kring tio.

Pappa ringde mig som en galning redan nio. Hade glömt att jag skulle upp och fota för "Explorica". Så klockan tolv kom Johanna och Filip hem hit. Fotade dem två och även min bror. Blev riktigt läckra kort faktiskt. Hoppas att han väljer ett av mina foton nu bara.

Snart ska jag iväg och städa kontoret och sedan iväg på bio. Ingen aning om vad filmen hette, men det blir nog roligt ändå. Haha. Ska gå med min syster medans resterande av familjen ska gå på Änglar och Demoner. Har redan sett den, så hade ingen lust att gå på den igen. Nu ska jag pysa. Jäklar vadj ag har fullt upp hela tiden känner jag. haha. Men men, det är så det ska vara. PUSS

Smakprov från Explorica







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0