Helg med Petter

Herregud vad jag är trött. Tror att det är solfrossa eller något. Fryser och har mig lixom. Har haft en kanonhelg dessutom. En av de skönaste helgerna på länge. Åkte upp till Petter igår morses och var framme vid ett. Vi lade oss vid vattnet med en gång och efter bara några minuter såg jag ut som en kokt kräfta. Eller nej, en hel kräftfamilj i rödhet.
Sedan åkte vi hem och grillade och mös lite och sen var det dags att åka till nästa ställe och bada. Vi satt på en brygga med utsikt över Lysekil, kan det bli härligare?
Dessutom var det 33 grader igår kväll klockan åtta. Det är bara sjukt. Man svettas ju dygnet runt för tusan.
   Vi blev väckta tidigt i morses. Vi skulle tydligen ut med båten och gotta oss. Jag ha som sagt fruktansvärt svårt att hålla mig vaken på en båt, så jag somnade pang bom längst fram i den guppande båten. Vaknade väl framme vid en dömysig ö precis utanför Smögen. Där låg vi och solade, badade, grillade och sov. En go blandning. Efter ännu en träff med kräftfamiljen så åkte vi vidare in till Smögen/Kungshamn och spanade in läget en snabbis...

Ääh, ni förstår själva att jag har haft en supermysig helg! Nu ska jag lägga mig och sova. Är helt dödstrött för fan.







PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0