Kaos i huvudet!

Fitta vad jag hatar helger. Måste få skriva av mig lite. Bryr mig inte om ni inte orkar läsa.
Jag tillåter alltid mig själv att äta vad jag vill på helgerna. Det hör till att man får det och dessutom måste man få det på midsommarafton. Men tro fan att jag alltid ska överäta. Nu tror ni, hmm.. "överäta". Då menar hon kanske typ tre bitar choklad och en liten sockerkaksbit tror ni. Men NEJ. Säger jag överäta så menar jag överäta. Jag äter som om det inte fanns en morgondag. Det som står på bordet äter jag, oavsett om jag är mätt eller hungrig. Det bara slinkern ner utan några tankar.
Det är inte föräns magen börjar lika en kvinnas mage som är i tredje månaden som jag börjar tänka efter. "Var det verkligen värt det här?".

Just nu kallsvettas jag och skakar sådan jävla ångest har jag dragit på mig. Orkar inte. Mår illa och vill bara springa runt hela jorden. Till råge på detta så är klockan bara kvart i åtta, vilket betyder att vi ska äta grillat om typ en halvtimma. Så fan heller att jag sväljer en enda sak till ikväll. Det roliga är dock att jag kommer göra det och dra på mig ännu värre ångest. Det är så typiskt mig. Jag vet inte min gräns. Det är som med alkohol. Dricker man över sin gräns så spyr man eller däckar.. samma som med maten. Äter jag för mycket så får jag ångest, jag måste lära mig gränsen.
Det finns bara två lägen hos mig också. Antingen äter jag ingenting eller så trycker jag i mig så in åt helvetes mycket saker. Jag måste lära mig att stoppa.

Damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0