Kusten

Befinner mig nu ute vid kusten. På Tjörn närmare bestämt. Jag älskar faktiskt allting med kusten. Det känns så jäkla fritt. Havet, båtar, vågor, fiske, ja till och med tångukten gillar jag! Kändes lite vemodigt att packa ner hela garderoben i väskor för att bege sig av. Fast jag har ingen rätt att klagaa. Kan komma in till Alingsås när som helst för att träffa kompisar. Tar ju som sagt bara dryga timmen med bilen.
Dock tog bilfärden ut hit förut aningen längre tid. Vi hann åka i fem minuter innan kattjäveln smällen av sex långa korvar. Dock låg Pia och ungarna i en bur, men fy böööbelen vad det stank. Fytusan! Lukten kan jämföras med min "Pruttburk" jag fick av Anna i sexan. Haha. (Internt)

Nåväl. Väl ute på Tjörn så la jag mig i soffan klockan sju och låg där tills klockan halv två. Inte nog med det. Alla tre katungarna har legat på min mage under hela tiden. Det vill säga i sex och en halv timma. Rätt länge, men mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0