Last day..

Det är idag som man ska njuta som mest. Dagen innan skolavslutningen. Sen när väl sommaren drar igång så går den så nedrans fort. Svischar förbi utan att man märker det. I morgon ska vi väl vara träffas i klassen och sedan kolla på något i aulan. Lite lagom dag sådär. Undra vad man ska ha på sig? Inget speciellt antar jag.

Har varit i Göteborg idag också. Var ute efter en speciell tröja, men jag hittade den inte någon stans. Suck. Sprang runt i hela NK helt förvirrad. Men nej, den fanns då fan ingenstans. Så är det dock alltid för mig. När jag har massa pengar och ska shoppa så hittar jag verkligen aldrig någonting och när jag inte har pengar så hittar man precis allting man någonsin önskat! Fast så är det nog för alla.
Efter Göteborg åkte jag hem och tog en powernap. Den var behövlig. Hade inte ätit på hela dagen. Jo, en smoothie tills klockan fem. Så mitt huvud värkte och hela kroppen var motstridig. Så jag åkte hem och åt lite och sedan fick jag lite sömn i mig. Sedan är det ju som sagt Tisdag, vilket betyder korpfotboll. Så resten av dagen har jag tillbringat nere på savannan med massa gobitar. Lyckades dock starta ett muffinskrig..mindre lyckat! Haha. Men va fan. Goda var dom i vilket fall. tack Mikkan. :)



Nu ska jag duscha av mej all muffins som sitter fast i mitt hår. Bajs. PUSS

Kommentarer
Postat av: mp

haha , fattar du hur sura kevin och calle och dom var eller ? XD men det är lugnt, hoppas du njöt!

2009-06-09 @ 22:15:54
Postat av: cecilia Rosell

Mikkan: Varför blev dom sura ? :O

2009-06-09 @ 22:31:13
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0