Lugg

Suck, vad har jag gjort?! Haha. Blev en impulsklippning av min syster. Får ändå säga att jag blev rätt nöjd, knixet är bara det att jag kommer tröttna redan ikväll. Men vafan, det växer väl ut snart antar jag. Vad tycker ni? Blev det okej? Var fan ärliga också. haha.

Igår var jag som sagt hemma i Alingsås en sväng. Det bev en riktigt lyckad dag. Åkte hem och träffade massa vänner på Gräsbadet. Första gången jag badade i en sjö för i år. Mycket varmare än i havet i allafall! Men i fräschhet slår det definitift inte havet. Sunkigt och brunt är det i sjöar. Men absolut bättre än inget. Där låg vi i vilket fall som helst och solade och badade ett tag.
Senare på kvällen förberedde vi en överraskningsfest för Helena som fyllde år. Under hela dagen fick vi spela teater för att hon inte skulle misstänka något. haha. Vi var väl kanske femton personer som hade fixat tårta och grejer till henne. Jäädrar vad förvånad hon blev när hon kom in genom dörren. Lyckat som sagt..





Jag sitter i skuggan och är ändå genomsvettig. Jäädrar säger jag bara. Ska även visa lite kläder jag köpte igår. Mums. Nu ska jag ner och ta ett dopp i havet och sedan ikväll ska vi äta lite kvällsmat på en ö här i närheten i solnedgången. Inte helt fel va? PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Haha, nej jag bangade! Och på tal om BANGade. Fan va snygg du är i bangs!

2009-06-24 @ 17:31:24
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0