Midsommarafton!

Kroppen har lugnat ned sig och psyket mår okej. Nu är den här dagen slut i allafall. Skönt. Har precis varit ute och plockat sju olika sorters blommor för att lägga under huvudkudden. För er som inte vet varför man gör det så kan jag säga som såhär; Lägg sju olika sorters blommor under huvudkudden som du sover på så kommer du drömma om personen som du kommer att gifta dig med! Må låta som ren bullshit, men jag fastnat lätt för sånt där trams faktiskt. Haha. Dock drömde jag om morfar och om kossor förra året. Men vad gör det. Det blir bra partners dom också!

Nu ska jag nana. Klockan är tre och jag förstår inte alls varför jag är vaken. Suck. Lägger in lite bilder från dagen också. Godnatt och hoppas ni har haft en kanondag. PUSS



Runt midsommarstången. "GrinOlle"


Orkestern. Alla är typ 90+. Gött gäng!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0